Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Bark the Polar Bear – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Jest to antropomorficzny niedźwiedź, osiłek z drużyny do której należą Fang i Bean. Pochodzi z alternatywnego świata.

Historia[]

Seasons of Chaos[]

Bark kontra Knuckles

W Sonic the Hedgehog: 30th Anniversary Special Bark, Fang i Bean zostali wynajęci przez Eggmana aby odzyskać dla niego Szmaragdy Chaosu. W Summer Falls Zone napadli Sonica, Tailsa i Knucklesa, którzy również poszukiwali szmaragdu. Bark zajmował Knucklesa walką, a później obaj szarpali się ze sobą o szmaragd, aż wreszcie obaj znokautowali się, a artefakt wypadł z klifu. Bark udał się potem z Fangiem i Beanem do Autumn Forest Zone aby zdobyć kolejny szmaragd. Bark został wówczas zaatakowany przez Amy, którą po prostu powiesił za koszulę na pobliskiej gałęzi. Następnie stanął do walki z Mightym, którego zatrzymał podczas wykonywania Spin Attacku i wsadził do dziupli drzewa. Został jednak odpędzony przez Ray'a, który zrzucił w jego kierunku bombę.

Bark otrzymujący swój szalik z powrotem

W trakcie dalszej walki pojawił się Metal Knuckles, który ukradł szmaragd. Bark i jego drużyna dowiedzieli się wtedy od Eggmana, że Heavy King przejął kontrolę nad jego robotami i zbierał szmaragdy dla siebie. Bark postanowił dołączyć do swoich dotychczasowych wrogów i powstrzymać robota. W Winter Caverns Zone oddał Amy swój szalik. Przed wejściem do bazy chciał razem z Mightym zburzyć bramę, ale Eggman otworzył ją zdalnie. Bark wziął potem udział w walce z Heavy Kingiem, która dobiegła końca gdy bohaterowie pozbawili mu szmaragdów. Amy oddała potem Barkowi jego szalik, a niedźwiedź dołączył do Fanga i Beana, razem z którymi zatrzymał fioletowy szmaragd.

Charakterystyka[]

Osobowość[]

Bark jest niemową i w rzeczywistości osobą o dobrym sercu, która jedynie znalazła się w złym towarzystwie. W kontaktach z innymi jest dosyć nieśmiały, szczególnie podczas wymiany uprzejmości. Stara się ograniczać swoją siłę i nie krzywdzi słabszych od siebie. Kiedy jednak zostanie rozzłoszczony to broni się zaciekle.

Wygląd[]

Bark jest antropomorficznym niedźwiedziem polarnym o beżowej sierści. Posiada grzywkę i wyrastające z tyłu głowy włosy. Na głowie nosi czerwoną czapkę, a na szyi zielony szalik. Na dłoniach ma brązowe rękawice bokserskie, a na stopach brązowe buty.

Moce i umiejętności[]

Bark dysponuje niesamowitą siłą, która rywalizuje nawet ze zdolnościami Knucklesa. Jest w stanie obezwładnić pięści Knucklesa, a nawet przytrzymać Spin Attack Mighty'ego. Jest też bardzo wytrzymały, a ciosy Piko Piko Hammera Amy nie wyrządzają mu żadnych szkód.

Relacje z postaciami[]

Sojusznicy[]

Wrogowie[]

Advertisement