FANDOM

Baker (べイカー Beikā?) – transformacja pojawiająca się w filmie Sonic: Night of the Werehog. Jest to duch powstały z połączenia Wu i Su.

Opis Edytuj

Su i Wu mogą dokonać transformacji w tego ducha, jeśli się połączą. Baker jest zielonym, umięśnionym humanoidem. Przypomina antropomorficznego byka. Jego stopy to kopyta, natomiast ręce stanowią normalne ludzkie dłonie. Baker posiada gęste brwi, ostre zęby wystające z paszczy, a także baranie rogi. Nosi również czerwony szal.

Baker jest bardzo silnym duchem, zdolnym do pokonania nawet Jeżołaka. Baker atakuje swoimi pięściami, kopytami i rogami. Może tratować swoich wrogów. Jest również niematerialny, przez co w wielu przypadkach materia przez niego przenika. Baker może stawać się niewidzialny. Można go odkryć fotografując go.

Transformacja w Bakera zostanie przerwana, jeśli Su i Wu zaczną się kłócić i szarpać. Duch zostanie wtedy rozerwany na dwoje.

Historia Edytuj

Su i Wu przybrali te formę, aby zemścić się na Sonicu za to że upokorzył ich przed Lah. Baker zaatakował Jeżołaka i Chipa podczas gdy ci siedzieli przy kominku. Początkowo Sonic zdołał go uderzyć w twarz, wytrącając z niego aparat. Baker jednak wykorzystał swoją niematerialność i kolejny cios Sonica przeniknął przez jego ciało. Baker stał się niewidzialny, dzięki czemu zdobył przewagę nad jeżem. Chip odkrył, że Bakera można wykryć robiąc mu zdjęcia. Sonic posłużył się aparatem i robił zdjęcia Bakerowi. Jednak nie przyniosło to efektów, ponieważ jeż musiał czekać aż zdjęcia zostaną wywołane. Baker w końcu stratował jeża i powalił go. Kiedy miał sięgnąć po aparat, Su i Wu zaczęli się kłócić. Transformacja została przerwana. Wtedy Jeżołak obudził się i rozprawił się z dwoma duchami.

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

[?
]
Galeria

Zrzuty ekranu Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Baker posiada twarz (brwi i zęby) podobne do Su, a jego czerwoną chustę na szyi nosi Wu.
  • Baker wykonuje prześmiewcze miny na zdjęciach, aby wyszydzić Sonica, który tymi samymi minami drwił sobie z Su i Wu.