FANDOM

Badniki w Volcano Valley Zone – przeciwnicy, pojawiający się w grze Sonic 3D Blast: Flickies' Island.

Opis Edytuj

W Volcano Valley Zone występują cztery typy badników. W każdej sekcji poziomu pojawia się łącznie 5 badników różnych typów. Każdy z nich zawiera Flicky, które gracz musi uwolnić. Cechą wspólną dla wszystkich robotów jest kolor pomarańczowy. Wszystkie mogą także zostać zniszczone dowolnym atakiem.

VolcanoValleyBadnik1

Pierwszy z badników to Bug. Na całym ciele ma kolce. Nie ma żadnego ataku, a jedyne co robi, to chaotyczne poruszanie się po dostępnym obszarze. Kolce na jego ciele są jedynie ozdobą i nie zadają obrażeń. W jego wnętrzu znajduje się zielony Flicky.

VolcanoValleyBadnik2

Drugi z badników to Firefly. Robot oparty jest na komarze. Ma parę małych, szarych skrzydeł. Nie ma on żadnego ataku, a jedyne co robi, to chaotyczne latanie po dostępnym obszarze. Nie posiada również żadnej możliwości obrony.W jego wnętrzu uwięziony jest niebieski Flicky.

VolcanoValleyBadnik3

Trzeci z badników to Bat. Oparty jest na nietoperzu. Ma parę dużych, szarych skrzydeł. Nie ma on żadnego ataku, a jedyne co robi, to chaotyczne latanie po wyznaczonym obszarze. Nie posiada również żadnej możliwości obrony. W jego wnętrzu znajduje się różowy Flicky (który ze względu na ograniczenia ma kolor pomarańczowy).

VolcanoValleyBadnik4

Ostatni badnik to Scorpy. Oparty jest na skorpionie. Ma duży, szary ogon. Nie ma posiada ataków, a jedynie porusza się w linii prostej po danym obszarze. Nie posiada również żadnej możliwości obrony. W jego wnętrzu znajduje się czerwony Flicky.

Galeria Edytuj