FANDOM

Badniki w Spring Stadium Zone – przeciwnicy, pojawiający się w grze Sonic 3D Blast: Flickies' Island.

Opis Edytuj

Spring Stadium Zone posiada cztery typy badników, które różnią się wyglądem oraz zachowaniem. Większość jest koloru fioletowego. W każdej sekcji tego poziomu pojawia się łącznie 5 badników różnego typu. Gracz musi zniszczyć wszystkie, aby uwolnić zasilające je Flicky i kontynuować przechodzenie poziomu. Mogą zostać zniszczone dowolnym atakiem.

SpringStadiumBadnik1

Pierwszym z badników jest Dragfly. Jest to robot oparty komarze. Posiada parę skrzydeł, która umożliwia mu latanie. Nie posiada on żadnego ataku. Porusza się chaotycznie po dostępnym obszarze, stanowiąc znikome zagrożenie dla gracza. W jego wnętrzu znajduje się niebieski Flicky.

SpringStadiumBadnik2

Drugim z badników jest Spider. Jest to robot oparty pająku. Posiada 6 odnóży, za pomocą których się porusza. Jest także pokryty kolcami. Nie posiada żadnego ataku, a jedynie pousza się do przodu i do tyłu w linii prostej. Kolce na jego ciele nie zadają obrażeń po wskoczeniu na nie, a jedynie służą do odstraszania. Po zniszczeniu, wyskakuje z niego zielony Flicky.

SpringStadiumBadnik3

Kolejny, trzeci badnik nazywa się Shell. Jest oparty na małżu. W przeciwieństwie do pozostałych badników poziomu, ma szaro-czerwoną kolorystykę. Jego skorupa pokryta jest kolcami, a w jej wnętrzu znajdują się oczy. Ma dwa odnóża, za pomocą których się porusza. Nie posiada żadnego ataku, lecz porusza się po dostępnym obszarze. Podąża także za graczem, gdy ten jest w jego zasięgu. Kolce na skorupie są jedynie ozdobą, gdyż nie zadają obrażeń. Zasila go czerwony Flicky.

Osobny artykuł: Fish

SpringStadiumBadnik4

Ostatnim z badników, pojawiających się w poziomie, jest Fish. Pojawia się także w Gene Gadget Zone. Zasilany jest przez fioletowego Flicky.

Galeria Edytuj