FANDOM

Badniki w Green Grove Zone – przeciwnicy, pojawiający się w grze Sonic 3D Blast: Flickies' Island.

Opis Edytuj

Green Grove Zone posiada trzy typy przeciwników. W każdej sekcji poziomu pojawia się pięć badników różnego typu. Gracz musi zniszczyć wszystkie, aby uwolnić uwięzione w nich Flicky. Cechą wspólną wszystkich robotów jest kolor fioletowy. Wszystkie mogą także zostać zniszczone dowolnym atakiem.

GreenGroveBadnik2

Najczęściej pojawiającym się badnikiem jest Hunter. Przypomina on kraba pustelnika. Posiada dużą fioletową kolczastą kulę. Nie atakuje, a jedynie używa kuli do obrony. Obraca nią dookoła siebie nieco utrudniając zaatakowanie go. Po zniszczeniu, z jego wnętrza uwolniony zostaje niebieski Flicky.

GreenGroveBadnik1

Innym często pojawiającym się badnikiem jest Scouter. Przypomina on Osę. Unosi się nieco nad ziemią. Dzięki swoim skrzydłom może się poruszać w powietrzu. Nie atakuje, a jedynie porusza się chaotycznie po wyznaczonej przestrzeni. Gdy gracz znajdzie się blisko, zacznie do niego podlatywać. W jego wnętrzu znajduje różowy Flicky.

GreenGroveBadnik3

Trzecim, najrzadziej spotykanym badnikiem w poziomie jest Snake. Pojawia się wyłącznie w drugim akcie. Wyglądem przypomina Caterkillera. Większość czasu znajduje się pod ziemią. Jego obecność widoczna jest poprzed dwa otwory w podłożu. Jego sposób ataku przypomina atak innego badnika, Sandworma. Co jakiś czas wyskakuje na powierzchnię jednym otworem, by po chwili wrócić pod ziemię drugim otworem. Gracz może zniszczyć badnika wykonując Spin Dash nad jednym z otworów. Gdy badnik będzie wyskakiwał lub opadał do drugiego otworu, uderzy głową w Sonica i ulegnie zniszczeniu. Gracz może także próbować skoczyć na jego głowę.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Hunter oraz Snake pojawiają się w sekwencji otwierającej grę.