FANDOM

Badniki w Gene Gadget Zone – przeciwnicy, pojawiający się w grze Sonic 3D Blast: Flickies' Island.

Opis Edytuj

Gene Gadget Zone posiada trzy różne typy badników. W każdej z sekcji poziomu jest ich łącznie 5. Zawierają w sobie Flicky, które gracz musi uwolnić i doprowadzić do wielkiego pierścienia. Wszystkie roboty mogą zostać zniszczone dowolnym atakiem.

GeneGadgetBadnik1

Pierwszym badnikiem jest Octopus. Wyposażony jest w armatkę umieszczoną w jego ustach. Ośmiornica stoi nieruchomo w jednym miejscu i czeka, aż gracz znajdzie się w pobliżu. Wtedy jego głowa obraca się w kierunku gracza i wystrzeliwuje mały, niebieski pocisk. W jego wnętrzu znajduje się czerwony Flicky.

GeneGadgetBadnik2

Drugi z badników to Mouse. Jest koloru szarego i porusza się na swoich kółeczkach. Badnik ma jeden, prosty atak. Gdy gracz znajdzie się w pobliżu, robot natychmiast rusza za nim i dąży do zadania mu obrażeń. Nie ma jednak żadnego sposobu obrony. W jego wnętrzu znajduje się zielony Flicky.

Osobny artykuł: Fish
SpringStadiumBadnik4

Ostatnim z badników, pojawiających się w poziomie, jest Fish, która pojawiła się wcześniej w Spring Stadium Zone. Zasilany jest przez fioletowego Flicky.

Galeria Edytuj