FANDOM

Babylon Rogues – organizacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to grupa składająca się z trzech złodziei, którzy dysponują wielkim latającym statkiem i Extreme Gear.

Historia Edytuj

Bonds of Friendship Edytuj

W Sonic the Hedgehog Annual 2019 Babylon Rogues napadli i obrabowali Mineral Museum w Spiral Hill Village, po czym wycofali się na swój statek. Tam jednak okazało się, że Storm porwał Jewel, którą pomylił z klejnotem. Wave zaczęła się kłócić z Jetem o to aby wypuścić porwaną Jewel. Kiedy Tangle i Whisper zjawiły się na ich statku, Jet zaproponował im wyścig o przyjaciółkę, chcąc ratować wizerunek swojej drużyny, aby nie została uznana za niekompetentną. Wave jednak przerwała mu i przemówiła do rozsądku. Na polecenie Jeta, Storm wypuścił Jewel, ale zrobił to zbyt gwałtownie i brutalnie wyrzucił ją z pokładu statku. Tangle i Whisper uratowały przyjaciółkę, oraz zabrały skradzione przez Babylon Rogues łupy. Postanowili się po nie nie cofać, ponieważ Wave uznała dzisiejszy dzień za zbyt kompromitujący.

All or Nothing Edytuj

W Sonic the Hedgehog #25 Babylonn Rogues przybywali na Angel Island, po tym jak zostali wezwani przez Amy. Zgodzili się wtedy pomóc w uratowaniu świata przed Metal Virusem, walcząc z Deadly Six o Szmaragdy Chaosu.

Obecni członkowie Edytuj

Jet the Hawk Edytuj

Antropomorficzny zielony jastrząb i obecny przywódca Babylon Rogues. Jest uznawany za jedną z najlepszych osób posługujących się Extreme Gear. Jet jest zarozumiały i zuchwały, a także bardzo pewny siebie.

Wave the Swallow Edytuj

Antropomorficzna fioletowa jaskółka. Pełni funkcję mechanika i konstruktora dla obecnego pokolenia złodziei. Wave jest głosem rozsądku w Babylon Rogues, a także wartościową członkinią zespołu, choć nie zawsze jest doceniania przez Jeta.

Storm the Albatross Edytuj

Antropomorficzny szary albatros. Jest najsilniejszym członkiem zespołu i stanowi główną siłę uderzeniową. Pomimo tego nie jest obdarzony wielką inteligencją i czasami myśli za wolno, albo wcale, ośmieszając wizerunek swój i swojej drużyny.