FANDOM

Temat tego artykułu pojawia się głównie lub wyłącznie w komiksie wydawnictwa IDW Publishing.

Babylon Rogues – organizacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to grupa składająca się z trzech złodziei, którzy dysponują wielkim latającym statkiem i Extreme Gear.

Historia Edytuj

Bonds of Friendship Edytuj

W Sonic the Hedgehog Annual 2019 Babylon Rogues napadli i obrabowali Mineral Museum w Spiral Hill Village, po czym wycofali się na swój statek. Tam jednak okazało się, że Storm porwał Jewel, którą pomylił z klejnotem. Wave zaczęła się kłócić z Jetem o to aby wypuścić porwaną Jewel. Kiedy Tangle i Whisper zjawiły się na ich statku, Jet zaproponował im wyścig o przyjaciółkę, chcąc ratować wizerunek swojej drużyny, aby nie została uznana za niekompetentną. Wave jednak przerwała mu i przemówiła do rozsądku. Na polecenie Jeta, Storm wypuścił Jewel, ale zrobił to zbyt gwałtownie i brutalnie wyrzucił ją z pokładu statku. Tangle i Whisper uratowały przyjaciółkę, oraz zabrały skradzione przez Babylon Rogues łupy. Postanowili się po nie nie cofać, ponieważ Wave uznała dzisiejszy dzień za zbyt kompromitujący.

Obecni członkowie Edytuj

Jet the Hawk Edytuj

Antropomorficzny zielony jastrząb i obecny przywódca Babylon Rogues. Jest uznawany za jedną z najlepszych osób posługujących się Extreme Gear. Jet jest zarozumiały i zuchwały, a także bardzo pewny siebie.

Wave the Swallow Edytuj

Antropomorficzna fioletowa jaskółka. Pełni funkcję mechanika i konstruktora dla obecnego pokolenia złodziei. Wave jest głosem rozsądku w Babylon Rogues, a także wartościową członkinią zespołu, choć nie zawsze jest doceniania przez Jeta.

Storm the Albatross Edytuj

Antropomorficzny szary albatros. Jest najsilniejszym członkiem zespołu i stanowi główną siłę uderzeniową. Pomimo tego nie jest obdarzony wielką inteligencją i czasami myśli za wolno, albo wcale, ośmieszając wizerunek swój i swojej drużyny.