FANDOM

Babylon Rogues – organizacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to grupa składająca się z trzech złodziei, którzy dysponują wielkim latającym statkiem i Extreme Gear.

Historia Edytuj

Bonds of Friendship Edytuj

W Sonic the Hedgehog Annual 2019 Babylon Rogues napadli i obrabowali Mineral Museum w Spiral Hill Village, po czym wycofali się na swój statek. Tam jednak okazało się, że Storm porwał Jewel, którą pomylił z klejnotem. Wave zaczęła się kłócić z Jetem o to aby wypuścić porwaną Jewel. Kiedy Tangle i Whisper zjawiły się na ich statku, Jet zaproponował im wyścig o przyjaciółkę, chcąc ratować wizerunek swojej drużyny, aby nie została uznana za niekompetentną. Wave jednak przerwała mu i przemówiła do rozsądku. Na polecenie Jeta, Storm wypuścił Jewel, ale zrobił to zbyt gwałtownie i brutalnie wyrzucił ją z pokładu statku. Tangle i Whisper uratowały przyjaciółkę, oraz zabrały skradzione przez Babylon Rogues łupy. Postanowili się po nie nie cofać, ponieważ Wave uznała dzisiejszy dzień za zbyt kompromitujący.

All or Nothing Edytuj

IDW 26 Babylon Rogues

Babylon Rogues atakujący mistrza Zika

W Sonic the Hedgehog #25 Babylon Rogues przybywali na Angel Island, po tym jak zostali wezwani przez Amy. Zgodzili się wtedy pomóc w uratowaniu świata przed Metal Virusem, walcząc z Deadly Six o Szmaragdy Chaosu. W Sonic the Hedgehog #25 Babylon Rogues zostali przydzieleni przez Sonica do odebrania Szmaragdu Chaosu Zika. Udali się potem do Winterburga, gdzie stoczyli walkę z mistrzem Zeti. W trakcie starcia Zik zrzucił Babylon Rogues z ich desek. Jet zdołał odzyskać swoją, ale Wave i Storm znaleźli się otoczeni przez tłum Zombotów. W Sonic the Hedgehog #28 Babylon Rogues zostali rozdzieleni: pozbawieni swoich desek Wave i Storm odpierali Zomboty, a Jet musiał się zmierzyć z Mistrzem Zikiem. Udało mu się go strącić prosto do Storma, który uderzył go pięścią i posłał w tłum Zombotów, podczas gdy Wave swoim kluczem przechwyciła Szmaragd Chaosu. Przekazała go następnie Jetowi i kazała mu wracać na Angel Island, ponieważ jego deska jako jedyna była działająca. Jastrząb postanowił jednak zostać z nimi i walczyć, rzucając szmaragd razem ze swoją deską przez portal.

Obecni członkowie Edytuj

Jet the Hawk Edytuj

Antropomorficzny zielony jastrząb i obecny przywódca Babylon Rogues. Jest uznawany za jedną z najlepszych osób posługujących się Extreme Gear. Jet jest zarozumiały i zuchwały, a także bardzo pewny siebie.

Wave the Swallow Edytuj

Antropomorficzna fioletowa jaskółka. Pełni funkcję mechanika i konstruktora dla obecnego pokolenia złodziei. Wave jest głosem rozsądku w Babylon Rogues, a także wartościową członkinią zespołu, choć nie zawsze jest doceniania przez Jeta.

Storm the Albatross Edytuj

Antropomorficzny szary albatros. Jest najsilniejszym członkiem zespołu i stanowi główną siłę uderzeniową. Pomimo tego nie jest obdarzony wielką inteligencją i czasami myśli za wolno, albo wcale, ośmieszając wizerunek swój i swojej drużyny.