Babylon Guardian – trasa pojawiająca się w grze Sonic Riders. Jest siódmą i finałową trasą historii Babylon. Jej alternatywną wersją jest Digital Dimension.

Opis Edytuj

Babylon Guardian Mapa

Mapa

Babylon Guardian jest siódmą i finałową trasą w historii Babylon w grze Sonic Riders. Team Sonic i Babylon Rogues łącza siły, aby pokonać Babylon Guardiana - dżina strzegącego skarbów Babylon Garden, który w ostateczności okazuje się być jedynie interaktywnym hologramem. W trybie fabularnym dostępny jest tu jedynie Sonic. Po tym jak zostaje pokonany, zostawia po sobie skrzynię z latającym dywanem, który jest z kolei prototypem Extreme Gear. Po ukończeniu tej trasy historia Babylon zostaje ukończona, a Babylon Guardian zostaje odblokowany jako trasa do pozostałych trybów, razem z Digital Dimension.

Babylon Guardian jest trasą położoną w cyberprzestrzeni. Otoczenie przypomina tutaj nawiedzony kanion z czerwonym niebem i licznymi, ostrymi skałami, który można porównać do piekła. Sama trasa jest dość prosta - przypomina nieco rozciągnięty stadion - posiada cztery zakręty i dwie rampy. Dla postaci typu szybkiego znajduje się tu jedna szyna na której mogą skrócić sobie jeden zakręt. Postaci typu latającego po wyskoczeniu z jednej rampy mogą polecieć na pierścieniach przyspieszających. Natomiast postaci typu potężnego mogą rozbijać wielkie gargulce na swojej drodze. Po bokach pojawiają się czasami Air Pit. Głównym elementem trasy jest Babylon Guardian - wielki dżin unoszący się z butelki. Dżin i jego butelka poruszają się po trasie, a celem graczy jest go ścigać. Aby zadać bossowi obrażenia należy wykonać Air Boost i uderzyć w butelkę podczas jego trwania. Wówczas dżin zniknie, a całe otoczenie zdezintegruje się, ujawniając że było jedynie holograficzną projekcją. Gracze będą musieli przemierzyć cybernetyczny tunel i przejechać przez metę, aby rozpoczęło się kolejne okrążenie. Babylon Guardian wraca również wtedy i przywraca otoczenie do poprzedniego stanu. Po otrzymaniu pierwszego uderzenia boss dmucha z siebie wiązkami energii, które tworzą stacjonarne pułapki na trasie. Po otrzymaniu drugiego uderzenia zaczyna strzelać kulami energii, które suną po trasie. Jego ataki nie zadają faktycznych obrażeń, ale spowalniają postacie. Po otrzymaniu trzeciego uderzenia Babylon Guardian zostaje pokonany na dobre, a cała trasa do końca wyścigu pozostaje cybernetycznym tunelem. Wyścig kończy się gdy gracze przejadą przez metę, po tym jak Babylon Guardian zostanie zniszczony.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Babylon Guardian

Galeria Edytuj

Artwork Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

[?
]