FANDOM

BBat – przeciwnik, który pierwotnie miał pojawić się w grze Sonic the Hedgehog 2. Został jednak usunięty z gry wraz z innymi przeciwnikami oraz samym Hidden Palace Zone. W reedycji z 2013 roku, która dodaje poziom, BBat pojawia się już oficjalnie. Jest to badnik przypominający nietoperza.

Opis Edytuj

BBat

BBat to badnik przypominający nietoperza. Posiada małe ciało o kolorze szarym z czarną główką, a zamiast nóg ma mały wydech. Ma także srebrne metalowe skrzydła przyczepione do rąk zakończonych pazurami.

W przeciwieństwie do Redza i Stegwaya, atak BBata jest taki sam zarówno w wersji beta jak i w reedycji. BBat czeka zawieszony, aż gracz zbliży się do niego. Gdy jest dostatecznie blisko, gwałtownie opada na niczego niespodziewającego się gracza i zatacza łuk w kształcie litery U. Jeżeli gracz jest nieostrożny, wejdzie prosto w badnika. Jeśli BBat nie zostanie zniszczony, po zatoczeniu łuku będzie wisiał w miejscu, do którego doleciał i ponowi atak w drugą stronę, gdy gracz ponownie się zbliży. Aby go zniszczyć, wystarczy użyć dowolnego ataku.

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj