Auto-Slider (オートスライダー Ōtosuraidā?)Extreme Gear typu Board w grze Sonic Riders, która w Sonic Free Riders pojawia się jako typ Bike. Automatycznie wykonuje Air Slide podczas ostrych zakrętów.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Auto-Slider jest żółto-białą Extreme Gear. W grze Sonic Riders jest deską, podczas gdy w Sonic Free Riders została przerobiona na motocykl.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Sonic Riders[edytuj | edytuj kod]

Cudzy1.png Auto Air Slides when cornering! Cudzy2.png
Opis, Sonic Riders

Auto-Slider w Sonic Riders

Auto-Slider zadebiutowała w grze Sonic Riders, jako Extreme Gear typu Board. Można ją zakupić w sklepie za 600 pierścieni od początku gry. Posiada zrównoważone statystyki maksymalnej prędkości, przyspieszenia i siły, ale niższe skręcanie. Jednakże cechuje sie specjalną zdolnością, która sprawia że postać automatycznie wykonuje Air Slide na ostrych zakrętach, zużywając przy tym bardzo niewiele paliwa. Gracz może jednak nadal sam wykonywać Air Slide. Mimo że automatyczne drifotwanie może wydawać się przydatne, to można nie mieć kontroli nad kierunkiem automatycznego skręcania, gdyż deska czyni to gdy gracz próbuje wykonać normalny zakręt. Auto-Slider pozwala także wykonywać takie same zakręty podczas Air Ride w powietrzu. Można to wykorzystać aby wylecieć poza granie trasy lub wypaść poza mapę i odrodzić się w dalszej pozycji, by osiągać bardzo krótkie czasy okrążeń.

Przyspieszenie ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆
Limit ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆
Siła ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆
Skręcanie ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

Sonic Free Riders[edytuj | edytuj kod]

Cudzy1.png Build for optimal cornering, this gear automatically begins drifting when you begin a curve. Cudzy2.png
Opis, Sonic Free Riders

Auto-Slider w Sonic Free Riders

W Sonic Free Riders Auto-Slider został przerobiony na typ Bike. Może być zakupiony w sklepie za 400 pierścieni. Jako motocykl Auto-Slider posiada zrównoważne statystyki przyspieszenia, siły i skręcania, ale niższą maksymalną prędkość. Jest potężniejszy od zwykłych desek, ale posiada nieco trudniejszą sterowność. Umożliwia przebijanie się przez przeszkody bez spowalniania. Posiada takie same właściwości skręcania jak w Sonic Riders, wykonując przyspieszenie w kierunku w który gracz jest zwrócony podczas wykonywania konkretnych ostrych zakrętów. Może być wyposażony w jedną Gear Part.

Przyspieszenie ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
Limit ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆
Siła ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
Skręcanie ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆

Galeria[edytuj | edytuj kod]