Atomic Destroyer Zone (アトミックデストロイヤー Atomikkudesutoroiyā?) – szósty i finałowy poziom w grze Sonic Triple Trouble na konsolę Sega Game Gear. Posiada dwóch bossów w trzecim akcie.

Opis Edytuj

Atomic Destroyer Zone to baza samego Doktora Eggmana. Ponieważ jest to finałowy poziom, znajduje się tu wiele pułapek. W dużych ilościach występują zniszczalne ściany. Należy uważać na klocki do niszczenia, gdyż po ich zlikwidowaniu można wpaść w przepaść. Niektóre korytarze całkowicie wypełniają kolce, nad którymi można przejść tylko korzystając z latających platform. Powracają tuby z Tidal Plant Zone. Niektóre z nich posiadają teraz rozwidlenia, na których postać zatrzymuje się aby grać mógł wybrać jedną z dostępnych dróg. Czasami rozwidlenia są odłączone od tub i umieszczone są na otwartej przestrzeni. Oprócz tego występują tu windy, które przewożą gracza w górę i w dół. Główną pułapką na tym poziomie są przyciski. Przyciski aktywują generatory z których wyskakują Mecha Hiyoko, albo zmuszają działka laserowe na suficie do oddania strzału. W akcie trzecim, zaraz po pokonaniu Metal Sonica pojawia się teleporter, który przenosi gracza do walki z finałowym bossem. Pierwszą fazę walki poprzedza krótkie spotkanie z Fangiem, który budzi się i próbuje stanąć do walki z graczem, ale zostaje wystraszony przez maszynę Eggmana. Po ukończeniu walki gracz ściga uciekającego Eggmana. Doktor próbuje uciec na latającej platformie, ale Sonic/Tails skacze na niego, zabierając mu ostatni Szmaragd Chaosu. Doktor spada, a Sonic/Tails biegnie do klatki, w której uwięziony jest Knuckles. Cela zostaje zniszczona, a Sonic/Tails i Knuckles zawierają rozejm. Następnie obaj uciekają z bazy. W przypadku otrzymania złego zakończenia ukazana jest krótka sekwencja, w której Fang ucieka z niezebrany mi przez gracza Szmaragdami Chaosu, upuszczając je po drodze. W dobrym zakończeniu Sonic i Tails lecą Tornadem przez morze, najpewniej w celu znalezienia nowych przygód lub z zamiarem powrotu do domu.

Boss Edytuj

Metal Sonic Edytuj

Osobny artykuł: Metal Sonic

Pierwszy boss trzeciego aktu Atomic Destroyer Zone. Na początku walki Metal Sonic podąża za graczem w Rocket Shoes. Następnie strąca postać na ziemię. W trakcie walki Metal Sonic zlatuje na arenę, aby staranować gracza. Można go wtedy uderzać. Po wykonaniu kilku takich ataków, Metal Sonic przechodzi do wykonywania V. Maximum Overdrive Attack. Nie można go wtedy atakować i należy przeskakiwać nad jego szarżami. Po pokonaniu robota gracz może przejść w stronę teleportu.

Finałowy boss Edytuj

Osobny artykuł: Boss poziomu Atomic Destroyer Zone

Drugi boss trzeciego aktu Atomic Destroyer Zone i finałowy boss w całej grze. Walka składa się z trzech faz. W każdej Eggman pilotuje inną maszynę. Na początku jest to podskakujący Eggmobile ze sprężyną. Gracz może skakać po górnej części kokpitu, aby zadać mu uderzenia. W drugiej fazie Eggman pilotuje latający pojazd, który najpierw strzela pod siebie ogniem, a później rozsiewa dookoła pociski energii. Bossa tego można uderzać w boczną część jego broni. Trzecia faza jest najtrudniejszą ze wszystkich. Gracz zostaje zamknięty w pomieszczeniu z działkami laserowymi na suficie. Po lewej i prawej stronie mieszczą się niewielkie przejścia, przez które przelatuje boss. Gracz musi uderzać przelatującego Eggmana, kiedy ten zwalnia lub zatrzymuje się. Po całkowitym zatrzymaniu się w jednym miejscu Eggman uruchamia pole elektryczne, które obejmuje swoim zasięgiem całe pomieszczenie. Jedyny bezpieczny punkt to lewa lub prawa krawędź areny, której nie zajmuje boss.

Badniki Edytuj

Nazwa Sprite
Mecha Hiyoko
Mecha Chick sprite 2
Bomblur
Bomblur sprite

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Atomic Destroyer Zone

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 3 Edytuj

[?
]