Arsenal Pyramid (アーセナルピラミッド Āsenarupiramiddo?) – siódmy poziom w grze Sonic Forces oraz pierwszy poziom trybu rozgrywki Tag Team. Poziom ten dzieli się tematyką z Lost Valley, Green Hill, Guardian Rock oraz Virtual Reality z DLC Episode Shadow.

Opis Edytuj

Na poziomie tym Współczesny Sonic i Avatar łączą siły, aby zinfiltrować mechaniczną piramidę w Green Hill Zone. Amy udziela im wskazówek dotyczących wejścia do piramidy, a Knuckles proponuje wysłać posiłki. Sonic jest jednak pozytywnie nastawiony i uważa, że razem ze swoim partnerem dadzą rade. Gracz może przełączać się między bohaterami, aby dopasować ich umiejętności do sytuacji. Poziom zaczyna się biegiem przez zniszczone Green Hill Zone. Następnie gracz przechodzi do krótkiej sekcji, w której znajduje się metalowa platforma nad piaskiem. Po przejściu tej sekcji Sonic i Avatar trafiają na otwartą ścieżkę, prowadzącą do piramidy. Muszą wtedy wykonać Double Boost, aby przebić się przez blokujących drogę przeciwników. Jeśli uda im się to, zaczną biec w górę, aż wreszcie wskoczą do otworu w suficie piramidy. Sonic i Avatar zaczną opadać przez tunel bazy. Należy wtedy omijać tworzące się lasery. Po wylądowaniu poziom przechodzi do drugiej fazy. Gracz musi przebić się przez fabrykę robotów wewnątrz piramidy. Występują tutaj liczne koła zębate. Są na tyle duże, że gracz może na nich toczyć walki z przeciwnikami. Gdy konkretna grupa przeciwników zostanie wyeliminowana, koła zębate obniżą się i będzie można przejść dalej. Alternatywnie można przejść trasą powietrzną, skacząc po przeciwnikach, pierścieniach i specjalnych uchwytach. Występuje tu wiele tras z pierścieni, przez co najlepszym Wisponem byłby tu Lightning. Gdzieniegdzie mieszczą się ostre zakręty. Pod koniec poziomu Sonic i Avatar biegną przez metalowy most w samym środku bazy.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Arsenal Pyramid
Arsenal Pyramid: Interior

Galeria Edytuj

[?
]