FANDOM

Aqua Blast (アクアブラスト号 Akuaburasuto-gō?) – poduszkowiec i trzeci pojazd w grze Sonic Rush Adventure.

Tails skonstruował Aqua Blast głównie ze srebrnego materiału, w celu przepłynięcia lodowatych obszarów. Dzięki właściwościom wspomnianego surowca poduszkowiec mógł unosić się lekko nad wodą i w ten sposób omijać przeszkody, które dla zwykłego statku okazałyby się groźne.

Opis Edytuj

Aqua Blast składa się z żółto-czerwone poduszki, w którą wmontowany jest zielony pokład. Pojazd posiada dwa żagle z tyłu, jeden silnik odrzutowy, oraz działo laserowe z przodu.

Rozgrywka Edytuj

Aqua Blast dok

Dok z którego wypływa Aqua Blast

Aqua Blast funkcjonuje podobnie jak Wave Cyclone, z tą różnicą że porusza się automatycznie i może pokonywać dłuższe dystanse.

Celem gracza jest dotarcie do mety, unikając przy tym zniszczenia pojazdu prze przeciwników. Aqua Blast porusza się automatycznie do przodu i może być zablokowany tylko przez niektóre przeszkody. Pojazd wyposażony jest w miotacz laserowy, który pozwala mu strzelać pojedynczymi pociskami, które uszkadzają przeciwników lub unieszkodliwiają ich pociski. Dłuższe przytrzymanie przycisku strzału sprawi że Aqua Blast naładuje znacznie większy pocisk. Po puszczeniu poduszkowiec strzela wielką bombą, która może zadać większe obrażenia kilku przeciwnikom i przeszkodom naraz. Poza tym pojazd można obracać w trakcie jazdy. Kiedy Aqua Blast wykonuje obrót zadaje obrażenia pobliskim przeciwnikom i przeszkodom, a także odbija niektóre pociski.

Ulepszenia Edytuj

Budowa Edytuj

Pierwsze ulepszenie Edytuj

Drugie ulepszenie Edytuj

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Hovercraft

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj