Sonic Wiki

CZYTAJ WIĘCEJ

Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

AntonBadnik pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Wyglądem przypomina mrówkę.

Opis[]

Anton to niebiesko-żółty robot przypominający mrówkę. Posiada jedno koło i dwa silniki odrzutowe. Potrafi dość szybko poruszać się po nawet tak trudnym terenie jak górskie pętle-korkociągi.

Historia[]

Przeszłość[]

Po tym jak Doktor Eggman przepadł bez śladu w ostatniej walce z Soniciem, Antony pozostały bez dowódcy. Wciąż atakowały wioski i miasteczka na całym świecie, ale miały one formę niegroźnych wypadków. W pewnym momencie nieznany złoczyńca zorganizował całą armię Badników, aby prowadzić ją do bardziej skoordynowanych ataków.

Los Doktora Eggmana[]

W Sonic the Hedgehog #5 grupa Antonów i Hoverby zaatakowała Sonica i Espio w górzystym rejonie, pełnym pętli i korkociągów. Roboty zostały jednak wyeliminowane przez bohaterów. Kolejna grupa Antonów przypuściła potem atak na wioskę, ale została zatrzymana przez Chaotix i Sonica.

Imposter Syndrome[]

W Sonic the Hedgehog: Imposter Syndrome #2 grupa Antonów patrolowała Egg Base Alpha, ale zostały zniszczone przez Surge. Później kolejne Antony otoczyły Surge i Kita, ale Doktor Starline przejął nad nimi kontrolę za pomocą swojego programu i rozkazał bić brawo. W Sonic the Hedgehog: Imposter Syndrome #4 Antony broniły Eggtropolis przed atakiem Surge i Kita, ale zostały zniszczone. Znalazły się potem pod wpływem sygnału kontroli Starline'a i przeszły na jego stronę.

Advertisement