Ancient Isles – trasa pojawiająca się w grze Sonic Forces: Speed Battle. Położona jest w Sky Sanctuary. Odblokowywana jest w piątym tierze, lub po zdobyciu 1500 osiągnięć.

Opis Edytuj

Ancient Isles to trasa położona w Sky Sanctuary. Należy do grupy tras o wysokim poziomie trudności. Na początku gracze biegną ostro w dół. W następnej sekcji mają do pokonania wyboistą drogę z przeszkodami. Trasa zakręca w lewo przez długi czas, aż dochodzi do kolejnej wyboistej sekcji. Trasa zakręca w prawo i wiedzie po szynach dalej. Gracze zjeżdżają przez kilka serii szyn do sekcji pełnej taśm produkcyjnych, które zwiększają prędkość gracza. Pojawiają się one naprzemiennie na czterech pasach. Gracz musi je zmieniać, aby nie wpaść na przeszkody. Za tą sekcją trasa wiedzie do szyn, które przejeżdżają przez środek wielkiej pętli. Gracze biegną następnie prosto i skręcają w lewo do korkociągu, który następnie prowadzi do wspomnianej wcześniej pętli. Po pokonaniu pętli na graczy czeka ostatni skręcający odcinek do mety.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Lost Valley

Galeria Edytuj

[?
]