FANDOM

Ambicja Doktora Eggmana – trzeci odcinek serialu Sonic X.

Fabuła Edytuj

Akcja rozpoczyna się w Fortecy Doktora Eggmana. Będąc w nowym świecie Doktor Eggman postanowił podbić pobliskie miasto - Station Square. Doktor wylosował do tego zadania robota E-23 Missile Wrist. W tym czasie Knuckles i Amy tułają się po miejskich kanałach. Knuckles narzeka na to, że przez Sonica został odseparowany od Anielskiej Wyspy i Głównego Szmaragdu. Amy każe mu jednak przestać obrażać jeża, mówiąc że przestanie za nim chodzić. Knuckles nie przejmuje się tym jednak za bardzo i Amy nie mając wielkiego wyjścia biegnie za nim. Akcja przenosi się na plażę, gdzie E-23 Missile Wrist rozpoczyna swój atak na miasto. Eggman podąża za swoim robotem w Egg Mobilu. Kiedy doktor demoluje miasto, przyjaciele Sonica odpoczywają w Rezydencji Thorndyke'ów. Tails i Chuck czyszczą Tornado 2, a Cream i Cheese jedzą śniadanie. Chris pobiega do nich, szukając Sonica. Niebieski jeż w tym czasie zwiedzał okolicę. Chris poinformował przyjaciół, że w mieście pojawił się duży kłopot. W Station Square Eggman i jego robot pokonują policjantów. Eggman każe im następnie przyprowadzić szefa policji. Tails w Tornadzie 2 i Chris oraz Chuck w samochodzie szukali Sonica wszędzie. Niebieski jeż w tym czasie zwiedzał góry. Akcja wraca do Knucklesa i Amy, którzy wychodzą z kanałów po odczuciu silnych wibracji na górze. Zauważają siejącego chaos w mieście robota Eggmana.

E-23 zaatakował pobliski wieżowiec i zgodnie z rozkazem Eggmana wskoczył na dach. Budynek otoczyła po chwili policja. Eggman ogłosił wtedy całemu miastu swój plan podboju świata. Policja nie była jednak zastraszona pogróżkami doktora i kazała mu zabrać robota. Kiedy nie chcieli oddać Eggmanowi miasta, doktor kazał E-23 uderzyć ich swoją pięścią. Robot uderzył w radiowóz, kompletnie go wysadzając. Szef policji powiedział wtedy, że musi porozmawiać z burmistrzem w sprawie kapitulacji. Kiedy Eggman czekał na burmistrza, Tails i Chris polecieli już Tornadem 2 aby go powstrzymać. Podczas negocjacji, burmistrz powiedział że miasto może poddać jedynie Prezydent. Poirytowany Eggman rozkazał E-23 zbić władze miasta na kwaśne jabłko, ale wtedy przybyli Tails i Chris. E-23 zaczął z nimi walczyć i udało mu się zniszczyć śmigło samolotu. Jednak Tails transformował Tornado 2 w odrzutowiec, wracając do walki. Jednak E-23 wciąż atakował ich. Widząc to co się dzieje, Amy postanowiła wejść na dach budynku. Knuckles wolał się w to nie mieszać, ale pobiegł za nią. Amy wykorzystała windę, natomiast Knuckles pobiegł schodami. Sonic w tym czasie wrócił do miasta i odkrył że Eggman próbuje podbić metropolię. Jeż pobiegł szybko aby go zatrzymać. Tymczasem na dachu, Amy zaatakowała E-23 swoim Piko Piko Hammerem, mimo że Knuckles próbował ją powstrzymać. Uderzenie nie było wystarczające silne i Missile Wrist złapał Amy. Knuckles nie mógł jej uratować, ponieważ Eggman groził że jego robot zgniecie dziewczynę. Kiedy wszystko wydawało się stracone, Sonic przybiegł do miasta. Tails i Chris zauważyli go i rzucili mu pierścień. Sonic dostał się na dach budynku, omijając pociski E-23. Następnie zmusił robota do zniszczenia jego własnej ręki. Sonic wyskoczył w powietrze, a robot wystrzelił za nim pociski samonaprowadzające. Kiedy wybuchły Eggman myślał że w końcu pokonał Sonica. Jednak jeż z łatwością uniknął pocisków i zleciał z góry, uderzając E-23 w głowę. Robot eksplodował Eggmanowi w twarz. Doktor postanowił się wycofać, ale obiecał że to dopiero początek. Sonic znowu spotkał Amy i Knucklesa, ale wszyscy musieli szybko uciekać kiedy pojawiło się wojsko. Sonic i Amy złapali się drabiny linowej rzucone przez Tailsa i Chrisa z Tornada 2. Knuckles chciał walczyć z żołnierzami, ale zrezygnował i dołączył do bohaterów. W trakcie lotu Knuckles puścił się drabinki i poszybował w swoją stronę. Sonic podsumował że kolczatka ma własne sprawy do załatwienia. Bohaterowie natomiast wrócili z powrotem do domu.

Karty Edytuj

Postacie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwszy odcinek w którym pojawiła się organizacja GUN.
  • W polskim i angielskim dubbingu usunięta została scena w którym policja próbowała podpalić E-23 Missile Wrist.