Amazing Arena – jeden z poziomów w grze Knuckles' Chaotix. Składa się z 5 aktów.

Opis Edytuj

Amazing Arena to przypominający salę koncertową poziom pełen głośników, zegarów i projektorów.

W odróżnieniu od innych poziomów, ten ma wymóg do przejścia aktu. Gracz musi zlokalizować i włączyć wielki Zegar. Wtedy zmienia się muzyka i pojawia oświetlenie. Jeżeli gracz dotrze do końca poziomu bez aktywowania zegara, to gra odeśle go do World Entrance, a przejście poziomu nie zostanie zaliczone.

W Amazing Arena pojawiają się wyrzutnie działające podobnie do Springów. Co jakiś czas będą się pojawiać sekcje z taśmami produkcyjmi przypominające fabrykę. Można także znaleźć ukrytego Mini-bossa.

Bossowie Edytuj

Osobne artykuły: Mini-boss poziomu Amazing Arena, Boss poziomu Amazing Arena

We wszytskich aktach pojawia się Mini-boss. Jest to robotyczna wersja Eggmana z rozciągliwymi ramionami. Walka z nim ma limit czasowy. Jeżeli gracz pokona bossa w czasie, zostanie nagrodzony pierścieniami.

Boss poziomu to wielki mech z przymocowanym projektorem. Używa on projektora, aby przyzywać badniki do walki. Gracz musi atakować go, poprzez rzucanie swoim partnerem.

Badniki Edytuj

Nazwa Sprite
Młotek (Amazing Arena)
Chaotix badnik 1
Projektor (Amazing Arena)
Chaotix Badnik 3
Ticktock
Chaotix Badnik 2
Motorspike
Chaotix Badnik 4

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Amazing Arena
Amazing Arena (światła)

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny poziom w grze z Mini-Bossem.