FANDOM

All-Star Shadowa – specjalna umiejętność Shadowa pojawiająca się w grach Sonic & SEGA All-Stars Racing i Sonic & All-Stars Racing Transformed. Aby ją wykonywać należy zdobyć All-Star Item.

Opis Edytuj

Sonic & SEGA All-Stars Racing Edytuj

All Star Sonic Shadow

W grze Sonic & SEGA All-Stars Racing All-Star Shadowa nosi nazwę Super Shadow. Podczas wykonywania umiejętności Shadow przywołuje Szmaragdy Chaosu i wyskakuje ze swojego pojazdu, transformując się w Super Shadowa. Leci następnie do przodu z dużą prędkością. Wciśnięcie przycisku akcji pozwala wystrzelić Włócznię Chaosu, która zadaje przeciwnikom obrażenia.

Sonic & All-Stars Racing Transformed Edytuj

W Sonic & All-Stars Racing Transformed All-Star Shadowa nie posiada nazwy. Podczas wykonywania umiejętności samochód Shadowa transformuje się w samolot. Wciśnięcie przycisku akcji generuje dookoła czerwoną falę energii (Wybuch Chaosu), która zadaje obrażenia pobliskim przeciwnikom.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Sonic & SEGA All-Stars Racing
Sonic & All-Stars Racing Transformed

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W Sonic & SEGA All-Stars Racing All-Starowi Shadowa towarzyszy utwór Kontroli Chaosu z Shadow the Hedgehog, a w Sonic & All-Stars Racing Transformed jest to remiks muzyki towarzyszącej transformacji w Super Shadowa w przerywniku z gry Shadow the Hedgehog. Utwór ten łączy w sobie instrumentalne wersje piosenek I Am... All of Me i Live and Learn.
  • W Sonic & SEGA All-Stars Racing nos Super Shadowa jest złoty, a nie czarny.