FANDOM

All-Star Metal Sonica – specjalna umiejętność Metal Sonica pojawiająca się w grach Sonic & SEGA All-Stars Racing i Sonic & All-Stars Racing Transformed. Aby ją wykonywać należy zdobyć All-Star Item.

Opis Edytuj

Sonic & SEGA All-Stars Racing Edytuj

All-Star Metal Sonic

W grze Sonic & SEGA All-Stars Racing All-Star Metal Sonica nosi nazwę Maximum Overdrive. Podczas wykonywania umiejętności Metal Sonic odłącza dwie metalowe kulki od swojego pojazdu i posyła je naprzeciw siebie. Między kulami powstaje zielona wiązka laserowa, zajmująca szerokość praktycznie całej trasy. Metal Sonic zyskuje na szybkości, aby nadążać za poruszająca się do przodu wiązką laserową, która zadaje obrażenia wszystkim zawodnikom którzy nie zdążą przed nią uciec. Wciśnięcie przycisku akcji pozwala Metal Sonicowi wykonać szybki skok do przodu.

Sonic & All-Stars Racing Transformed Edytuj

W Sonic & All-Stars Racing Transformed All-Star Metal Sonica nie posiada nazwy. Podczas wykonywania umiejętności samochód Metal Sonica transformuje się w samolot. Wciśnięcie przycisku akcji wytwarza wokół Metal Sonica pole fioletowej energii, które zadaje obrażenia wszystkim pobliskim przeciwnikom.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Sonic & SEGA All-Stars Racing
Sonic & All-Stars Racing Transformed

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj