FANDOM

All-Star Knucklesa – specjalna umiejętność Knucklesa pojawiająca się w grach Sonic & SEGA All-Stars Racing i Sonic & All-Stars Racing Transformed. Aby ją wykonywać należy zdobyć All-Star Item.

Opis Edytuj

Sonic & SEGA All-Stars Racing Edytuj

All star knux

W grze Sonic & SEGA All-Stars Racing All-Star Knucklesa nosi nazwę Emerald Power. Podczas wykonywania umiejętności Knuckles przywołuje Główny Szmaragd i pozyskuje od niego moc. Zostaje otoczony przez zieloną osłonę i leci przed siebie, zostawiając w tyle smugi zielonej energii. Przytrzymanie przycisku akcji ładuje uderzenie pięści Knucklesa. Przy uderzeniu w ziemię inni zawodnicy doznają wstrząsu, a pobliscy otrzymują obrażenia.

Sonic & All-Stars Racing Transformed Edytuj

W Sonic & All-Stars Racing Transformed All-Star Knucklesa nie posiada nazwy. Podczas wykonywania umiejętności samochód Knucklesa transformuje się w samolot, nad którym unosi się Główny Szmaragd. Wciśnięcie przycisku akcji generuje dookoła zieloną falę energii, która zadaje obrażenia pobliskim przeciwnikom.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Sonic & SEGA All-Stars Racing
Sonic & All-Stars Racing Transformed

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W Sonic & SEGA All-Stars Racing All-Starowi Knucklesa towarzyszy instrumentalna wersja utworu Unknown from M.E. z Sonic Adventure 2, natomiast w Sonic & All-Stars Racing Transformed odgrywana jest wersja tego samego utworu z Sonic Adventure z wokalami.