FANDOM

Żółty WispWisp pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Pewnego razu w przeszłości, Żółte Wispy i ich planeta znalazły się w obliczu zagrożenia ze strony Doktora Eggmana. Zostały wtedy ocalone przez Sonica, który zrozumiał ich język dzięki pomocy Tailsa. Później Wispy wspierały Sonica podczas jego przygód w Lost Hex. Krótko po tym jak rozpoczęła się wojna między Resistance, a Imperium Eggmana, Wispy zostały poproszone przez przyjaciół Sonica o pomoc. Kosmici z wielką chęcią udzielili wsparcia, godząc się nawet na to by oczekiwać w kapsułach na podniesienie przez żołnierzy Resistance. Krótko przed końcem walk, wiele Żółtych Wispów zostało przejętych przez Rougha i Tumble'a w Barricade Town.

Fallout Edytuj

W Sonic the Hedgehog #3 Sonic i Knuckles odkryli Żółte Wispy uwięzione w arsenale miasta, które przejęli Rough i Tumble. Żółte Wispy wyzwoliły się potem spod kontroli Rougha i Tumble'a, dzięki temu że przekonał je Sonic. Dzięki temu najemnicy zostali pokonani, a miasto wyzwolone. Żółte Wispy dołączyły do świętowania. Jeden z nich obiecał, w imieniu całej swojej rasy, trzymać się blisko mieszkańców miasta i pomagać im w obronie ich domów.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Żółte Wispy to z natury bardzo energiczne i zabawne Wispy. Bardzo lubią bawić się w ziemi, oraz w wodzie.

Wygląd Edytuj

Żółty Wisp jest Wispem o żółtym kolorze skóry. Ma jedno oko na środku trójkątnej głowy. Jego głowa z kolei jest pokryta żółtymi i mandarynkowymi paskami, z których te mandarynkowe są grubsze od tych żółtych. Ma również trzy dość długie odnóża.

Moce i umiejętności Edytuj

Żółty Wisp potrafi lewitować. Jego naturalną zdolnością jest wytwarzanie i gromadzenie energii, która może być potem wykorzystana w Wisponach. Jego moc opiera się na kopaniu w ziemi jak wiertło.