Cudzy1.png Welcome to Chao world! Cudzy2.png
Omochao, Sonic Adventure 2

Świat Chao – świat w którym mieszkają Chao w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Świat Chao na mapie

Świat Chao jest wyspą w kształcie głowy Chao, położoną w zatoce niedaleko miasta Central City. Aby odblokować ten świat dla każdej postaci, gracz musi, osobno grając każdą postacią, znaleźć klucz Chao w skrzyni Chao. Pod koniec poziomu, gracz zostanie teleportowany do Chao Lobby, głównej części wyspy. Jest to duże pomieszczenie w kształcie okręgu. Pośrodku znajduje się teleport, który służy do teleportowania się do tego świata, a także do opuszczania go. Z jednej strony położone jest wejście do Neutral Garden, zawierającego Chao Stadium, a po przeciwnej wejście do Chao Kindergarten, zawierające Black Market. Gracz może również odblokować wejście do Hero Garden, do którego prowadzą biegnące w górę schody, a także Dark Garden, do którego prowadzą z kolei biegnące w dół schody.

Świat Chao może być następnie odwiedzony przez dowolną postać, która wcześniej dostała się do niego za pomocą klucza Chao, poprzez wybór poziomu.

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Chao Lobby

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]