FANDOM

Świątynia Światła (ang. Temple of Light) – lokacja pojawiająca się w grze Sonic Shuffle. Jest to świątynia położona w Maginaryworld. Spoczywa tutaj Precioustone.

Opis Edytuj

Świątynia Światła jest samotną budowlą położoną na latającym fragmencie lądu w Maginaryworld. Posiada trzy bramy wejściowe. Od konstrukcji odchodzą również szpiczaste wieże. Na dachu znajduje się otwór, prowadzący do głównej komnaty. Przechowywany jest w niej Precioustone. Jest ona zbudowana z obracających się pierścieni z zielonego kamienia. Pierścienie są ułożone w taki sposób, że układają komnatę w kształt kopuły. Pierścienie mogą być rozsunięte, aby odsłonić widok na Maginaryworld.

Historia Edytuj

Świątynia Światła została stworzona przez Illuminę, w celu przechowywania w niej Precioustone. Po tym jak Illumina podzieliła się na Luminę i Voida Precioustone został dotknięty przez Voida i rozpadł się na kawałki. Lumina przywołała do świątyni Sonica, Tailsa, Knucklesa i Amy. Było to miejsce w którym przedstawiła się im i poprosiła o pomoc w zebraniu odłamków Precioustone. Kiedy kryształ został odbudowany i wrócił do świątyni Void ponownie próbował go ukraść. Bohaterowie stoczyli tutaj walkę z transformacją Voida i zwyciężyli. Później Lumina i Void połączyli się, tworząc Illuminę.