FANDOM

230-2304384 red-logo-reconstruction-sonic-the-hedgehog-satam-logo Pastaba: šio straipsnio informacija paremta Sonic the Hedgehog (TV Serialo) medija.
Pateikta informacija gali būti nesusijusi su žaidimų ar kitos Sonic medijos informacija.

Snivlis (angl. Snively) - antrinis antanogistas Sonic the Hedgehog animaciniame seriale. Jis yra Dakt. Robotniko sūnėnas. Per Didžiojo Karo pabaigą, Snivlis padėjo jo dėdei nuversti Karalių ir perimti Mobotropolį. Dešimt metų jis tarnavo kaip Robotniko tarnas, vėliau jis buvo pasipiktinęs jo skriaudžiančiu dėde ir slapta siekė perimti jo imperiją.

Istorija

Po Didžiojo Karo pabaigos, Snivlis su savo dėde Džiulianu siekė nuversti Karalių ir padėjo jam perimti Mobotropolį. Snivlis tikėjosi, kad jis valdys planetą kartu su dėde, bet greitai jis buvo pažemintas iki tarno prieš perėmimą.

Alternatyviame laike, sukurtame, kai Sonikas ir Selė keliavo atgal į praeitį, kad sustabdytų Džiuliano perversmą (ir jiems nepavykę), Snivlis prarado didžiają dalį savo plaukų, kai Sonikas nuskuodė pro jį dideliu greičiu. Tai viena iš jo asmeninių priežasčių, kodėl jis nekenčia Soniko.

Po jo dėdės sėkmingo perėmimo, Snivlis tarnavo Džiulianui, dabar pasivadinusiu Robotniku, kaip jo tarnas ir asistentas. Nors jis aktyviai planavo ir kūrė mašinas, kaip ir jo dėdė, Snivlį dažnai skriaudė Robotnikas: tiek fiziškai, tiek psichologiškai. Dėl tokio dėdės elgesio, kurį turėjo iškęsti, Snivlis pradėjo slapti planuoti prieš jį, kad užimtų jo paties imperiją.