FANDOM

Mecha Sonikas (angl. Mecha Sonic, reiškiantis Mechaninis Robotas Sonikas) yra robotas, pasirodantis Sonic the Hedgehog žaidimų serijoje. Jis buvo sukurtas Daktaro Eggmano, kilęs iš geriau žinomo Metalinio Soniko. Skirtingose žaidimo dalyse pasirodo skirtingi Mecha Soniko modeliai, taip pat įdomu, kad Japonijos žaidimų rinkoje šio veikėjo modelis turi pavadinimą, o anglų kalbos leidime – ne. Vienas panašumas yra Sonic the Hedgehog 2, kuriame pasirodo Sidabrinis Sonikas.

Pasirodymai žaidimuose

Sonic the Hedgehog 2 (8-bit)

Silver Sonic

Sidabrinis Sonikas

Šiame žaidime Sidabrinis Sonikas pasirodo kaip Kiaušinienės Zonos bosas. Be to, tai pats pirmasis Soniko pasirodymas roboto pavidalu.

Sonic the Hedgehog 2 (16-bit)

Antroji Mecha Soniko versija pasirodo šiame žaidime, Mirties Kiaušinio Zonoje. Arčio komiksuose pavadintas Sidabrinio Soniko vardu.

Sonic & Knuckles

Mecha Sonic

Perkurtu dizainu Mecha Sonikas pasirodo šiame žaidime kaip bosas net kelis kartus, veiksmui sukantis Dangaus Šventovės Zonoje. Kovodamas prieš Soniką, jis porą kartų pilotuoja Eggmano skraidyklę ir vieną kartą kaunasi ant žemės. Krumpliaus siužete jis yra paskutinis pagrindinis bosas ir panaudoja Meistro Smaragdą, kad save pakeltų iki Super lygio.

Sonic the Fighters

Šiame žaidime Mecha Soniko modelis vadinamas Mecha Sonikas Modelis Nr. 29, pasirodo nedaug žaidimo įžangoje. Viena išskirtinė šio Soniko savybė yra ta, kad jis gali transformuotis į raketą.

Sonic the Hedgehog Pocket Adventure

Šis Mecha Sonikas atrodo kaip ir Sonic the Hedgehog 2, jis pasirodo kaip bosas Aerobazės Zonoje.