FANDOM

Šiam straipsniui trūksta informacijos. Bet tu gali jį papildyti! Edit Icon 2

Krumplius (angl. Knuckles / Knuckles the Echidna) - veikėjas pasirodantis Sonic the Hedgehog serijose. Tai antropomorfinė echidna ir dabartinis Didžiojo Deimanto, galingos senovinės relikvijos, saugotojas. Jis taipogi yra vienintelis išlikęs iš Krumpliaus Klano ir paskutinis iš echidnų Žemėje. Jis pasižymi stipria jėga ir dviem spygliuotais krumpliais ant rankų, dėl to ir gavo šį vardą, jis gali jais naudotis kad galėtų laipioti sienomis ir kasinėti. Taip pat jis gali sulaiktyi vėją po savimi, kad galėtų sklęsti ore.

Krumpliui labiau patinka būti vienam, yra nepriklausomas, užsispyręs ir rimtas, bet patiklus ir irzlius. Jis yra visiškai atsidavęs savo pareigai, leisdamas didžiąją dalį savo laiko Angelo Saloje saugodamas Didįjį Deimantą, ir retai rūpinasi kitais, mažiau svarbiais dalykais. Kai jo draugams ar kitiems reikia jo pagalbos, Krumplius pasikliausa savimi palikdamas savo postą ir pasirodyti esąs ištikimas ir geraširdis didvyris. Jis taip pat yra vienas iš Ežiuko Soniko seniausių draugų ir varžovų.