FANDOM

230-2304384 red-logo-reconstruction-sonic-the-hedgehog-satam-logo Pastaba: šio straipsnio informacija paremta Sonic the Hedgehog (TV Serialo) medija.
Pateikta informacija gali būti nesusijusi su žaidimų ar kitos Sonic medijos informacija.

Bunė Rabotė (angl. Bunnie Rabbot) yra viena iš pagrindinių veikėjų Sonic the Hedgehog animaciniame seriale. Ji yra Drevės Laisvės Kovotojų narė.

Idėja ir kūrimas

Ankstyvojoje animacinio serialo kūrimo stadinoje, Bunė buvo piešiama kaip Disney stiliumi ir organinė nuo juosmens. Ji vėliau buvo piešiama taip, kad tik galva būtų organinė, or likęs kūnas būtų pakeistas į robotinį kostiumą. Šie prototipiniai dizainai buvo galiausiai atmesti.

Istorija

Mažai kas atskleista apie jos praeitį, žinoma, kad ji nuo pat vaikystės draugavo su kitais komandos nariais.

Bunė buvo rodoma derobotizuota tik du kartus seriale. ,,Sonic Conversion" epizode, jai buvo išbandytas derobotizeris, derobotizacija pavyko, bet poveikis buvo laikinas, ir ji grįžo į ankstenę būklę tame pačiame epizode. Dviejų dalių epizode ,,Blast to the Past" rodoma Bunė, kaip dar vaikas, prieš jos robotizavimą. Sonikas keliavo atgal laiku ir išgelbsti Bunę nuo jos robotizavimo. Nors Soniko pastangos užtikrino, kad dabartyje Laisvės Kovotojai vis dar egzistuoja ir jų auklė Rozė saugi, Bunė išlieka pusiau robotizuota

Galios ir gebėjimai

Bunės pagrindinė savybė - jos didžiulė jėga naudojant jos robotines galūnes, kurios pakanka, kad vienu spyriu arba kumščiu nuverstų jos priešus. Taipogi, jos kojos yra teleskopinės, todėl ji gali jas ilginti.

Silpnybės

Nors Bunės robotinės dalys didžiąją dalį veikia nepriekaištingai, jos yra linkusios gesti. Jos teleskopinės kojos sukėlė jai keletą bėdų praeityje, taipogi, ir ji pati, ir Antonas, buvo nutraukę jos robotinę ranką nuo peties.